Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.06.2016 року № 1717/5 «Про запровадження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 червня 2016 року за № 876/29006 (далі – Наказ), був запроваджений пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами та забезпечено доступ працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги до програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

У зв’язку з тим, що Наказ втратив чинність (на підставі наказу Міністерства юстиції України від 27 січня 2020 року № 284/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2020 за № 99/34382 ) з 11 лютого 2020 року працівники місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги не будуть здійснювати функції з прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань.