Управлінням з питань нотаріату проведено семінар для державних нотаріусів м. Харкова та Харківського району Харківської області, а також для приватних нотаріусів, які нещодавно зареєстрували приватну нотаріальну діяльність у Харківському міському та Золочівському районному нотаріальним округам.

Зокрема, звернута увага державних нотаріусів на специфіку організації діяльності в умовах проведення реорганізації державних нотаріальних контор м. Харкова та Харківського району у відповідності до наказу Міністерства юстиції України від 19.11.2018 № 3623/5 «Про перейменування та реорганізацію деяких державних нотаріальних контор».

Також, учасники семінару були ознайомлені з порядком подання інформації про внесення змін до відомостей про зразки підписів, відбитків печаток та штампів.

В ході проведення семінару висвітлено основні практичні питання, які найчастіше виникають при підготовці та подачі на державне зберігання документації.

Разом з учасниками семінару здійснено аналіз помилок, виявлених в ході проведення комплексних перевірок організації нотаріальної діяльності.

Особливо зацікавила приватних нотаріусів, які нещодавно зареєстрували приватну нотаріальну діяльність у Харківському міському та Золочівському районному нотаріальним округам, частина семінару, присвячена загальним засадам здійснення фінансового моніторингу.

Окрема увага була приділена новелам законодавства у сфері державної реєстрації. Під час проведення цієї частини семінару для державних та приватних нотаріусів здійснено огляд останніх найактуальніших змін у сфері державної реєстрації.

Крім того, держаним нотаріусам була доведена інформація про початок чергового етапу декларування, основні особливості заповнення декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також вимоги антикорупційного законодавства.».