Для державних реєстраторів Богодухівської, Близнюківської районних державних адміністрацій Харківської області, державних реєстраторів Біловодської селищної ради Луганської області, адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Харківської районної державної адміністрації Харківської області та Відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Сахновщинської районної державної адміністрації Харківської області, адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг Білокуракинської та Кремінської районних державних адміністрацій Луганської області, а також Центру надання адміністративних послуг Мар’їнської райдержадміністрації Донецької області проведено онлайн семінари, тренінги через мережу Skype.

Під час зазначених онлайн заходів розглядалися наступні питання:

  • Новели законодавства у сфері державної реєстрації.
  • Формування реєстраційної справи.
  • Строк проведення реєстраційних дій.
  • Зберігання реєстраційних справ у паперовій формі щодо нерухомого майна.
  • Державна реєстрація припинення права власності на об’єкт нерухомого майна у зв’язку з його знищенням.
  • Необхідність надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини органом опіки та піклування, а саме укладення договору оренди на земельну ділянку.
  • Порядок державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року.
  • Державна реєстрація права власності на підставі державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 1 січня 2013 року.

Звернуто увагу, що 24.01.2020 набув чинності наказ Міністерства юстиції України № 72/5 від 09.01.2020 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України».

Також були розглянуті проблемні питання, які виникають під час прийому документів адміністраторами ЦНАП:

  • Які документи необхідні при поділі земельної ділянки?
  • Чи можна внести зміни до права власності (наприклад, змінити прізвище власника, або у разі технічної помилки) при проведенні державної реєстрації іншого речового права?
  • Які необхідні документи для проведення державної реєстрації договорів оренди, укладених до 2013 року, на невитребувані земельні ділянки?