УВАГА! Відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Для того, щоб Ваше звернення було зареєстровано, Вам необхідно долучити (шляхом натискання кнопки “Прикріпити файл”) до даної форми заповнення електроного звернення файл, що містить звернення, підписане заявником. У разі відсутності файлу, що містить звернення підписане заявником, Ваше звернення буде повернуто без розгляду на Вашу електронну пошту, як таке, що не відповідає вимогам статті 5 Закону.

Дана електронна форма створена з метою реалізації права громадян на звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Юридичні особи можуть звернутися до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) на офіційну електронну адресу: info2@kh.minjust.gov.ua або через інші засоби зв’язку, передбачені законодавством.