Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Правова робота - Методичні рекомендації - 2017 рік  


 

 

Попередній запис на прийом для подачі документів щодо проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
Реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції

м. Харків, вул. Короленка,б. 16, тел.: (057) 725-00-44

Години прийому:

Понеділок – четвер

900

1800

П’ятниця

900

1645

Перерва

1300

1345

   Реквізити оплати   


ВИМОГИ до заповнення заяв
у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Детальніше :

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
17 квітня 2012 року № 595/5
(у редакції наказу Міністерства юстиції України
від 14 грудня 2012 року № 1841/5)

ВИМОГИ  до заповнення заяв у сфері державної реєстрації речових прав  на нерухоме майно та їх обтяжень

1. Заява заповнюється українською мовою розбірливими друкованими літерами кульковою ручкою синього кольору. Дати у заявах заповнюються арабськими цифрами у форматі - "день, місяць, рік".

2. Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, найменування юридичної особи, в тому числі органу державної влади та органу місцевого самоврядування, вказуються повністю.

3. Не допускаються у заяві підчищення, дописки, закреслення чи інші виправлення.

4. У блоках заяви, які містять альтернативні значення (наприклад, форма власності, тип об'єкта тощо), обирається необхідне значення, яке

позначається символом  

5. Додаток до заяви заповнюється у разі, коли власників (користувачів, обтяжувачів) декілька.

6. Заява (додаток у разі його заповнення) засвідчується підписом заявника з проставлянням дати її (його) заповнення.

7. Заява, що подається в електронному вигляді, підписується електронним цифровим підписом заявника, сумісного з програмним забезпеченням Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.


Зразки заповнення заяв

Зразки заповнення квитанцій

Інформація щодо необхідних документів для здійснення державної реєстрації прав та їх обтяжень


До уваги громадян.

Попередній запис на прийом здійснюється щонайменше за добу, час запису уточнюється за телефоном

725-00-44

* - поля, що обов'язково заповнюються


Введіть зручну для Вас дату (дд.мм.рр)*  
Оберіть зручний для Вас час*  
Питання з якого Ви бажаєте звернутися:*  
Прізвище, Ім'я, По батькові:*  
Адреса:*  
Телефон*  
E-mail*  
Число с картинки*   captcha
 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта