Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Правова робота - Методичні рекомендації - 2017 рік  


 

Гаряча лінія

Гаряча лінія

Для сприяння посиленню відкритості та прозорості у діяльності Харківського міського управління юстиції, з метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у Харківському міському кправлінні юстиції утворено "Гарячу лінію".

Порядок функціонування "гарячої лінії" при Харківському міському управлінні юстиції

1.  В цьому Порядку підлягають розгляду звернення,які відповідають вимогам ст.5 Закону України "Про  звернення громадян".

2. "Гаряча лінія"  при Харківському міському управлінні юстиції (надалі телефонна лінія) праціює в приміщенні Харківського міського управління юстиції за адресою:м.Харків, вул. Петровського,26, 2 поверх, за  телефонним номером 752-49-77 (начальник управління юстиції або  уповноважена ним посадова особа): кожну п'ятницю з 9:00 по 13:00 години."Гаряча лінія"при реєстраційній службі Харківського управління юстиції ( надалі телефонна лінія) реєстраційної служби працює в приміщенні реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції за адресою: м.Харків, пр. Московський, 96-А, 2 поверх, за телефонним номером 760-79-31 : кожну п'ятницю з 9:00 по 13:00 години.

3. Організацію телефонної лінії забезпечує сектор по роботі зі  зверненням громадян, документування та контролю Харківського міського управління юстиції. Організацію телефонної лінії  реєстраційної служби забезпечує відповідальний працівник реєстраційної служби, який  згідно посадових обов'язків, забезпечує організацію та ведення документообігу реєстраційної служби.

4. У телефонній ліній можуть брати участь спеціаліст відділів, секторів та структурних підрозділів Харківського міського управління юстиції. У телефонній лінії реєстраційної служби можуть брати участь спеціалісти  структурних підрозділів реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції.

5. Запис при зверненні на телефонну лінію та телефонну лінію реєстраційної служби здійснюється у журналі реєстрації звернень громадян на "гарячу лінію"  .Звернення громадян, які надійшли на "гарячу лінію" та відповідають вимогам ( у зверненні зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце народження громадянина, зміст зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги) розглядаються одразу у  випадку, якщо питання стосується посадової особи яка веде "гарячу лінію". У разі, якщо викладене питання не відноситься до комперенції посадової особи, яка веде "гарячу лінію", звернення не пізніше наступного дня передаються  керівнику Харківського міського управління юстиції та в плдальшому громадянину надається письмова відповідь у термін встановлений законодавством.

6. Відповідальний працівник реєстраційної служби, який згідно посадових обов'язків, забезпечує організацію та ведення документообігу  реєстраційної служби, узагальнену інформацію у встановлені строки предає до сектору по роботі зі зверненням громадян, документування та  контролю Харківського міського управління юстиції. Завідувач сектору  по роботі зі зверненням громадян, документування та контролю Харківського міського управління юстиції узагальнює отриману інформацію та разом із квартальним звітом з питань звернень громадян у Харківському міському управлінні юстиції подає у відповідній  доповідній записці інформацію про роботу телефонної лінії до Головного управління юстиції у Харківській області.

7. Відділ правової роботи, правової освіти та систематизації законодавства Харківського міського управління юстиції забезпечує  виставлення раз в квартал у ЗМІ інформацію щодо функціонування при  Харківському міському управлінні юстиції "гарячої лінії". Реєстраційна служба Харківського міського управління юстиції забезпечує висвітлення раз в квартал у ЗМІ інформацію щодо функціонування при  реєстраційній  службі Харківського міського управління юстиції "гарячої лінії".

8. Контроль за виконанням доручень керівника Харківського міського управління юстиції, прийнятих за підсумками роботи телефоної ліні здійснює завідувач сектору по роботі зі зверненнями громадян, документування та контролю Харківського міського управління юстиції. Контроль за виконанням доручень керівника реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції, прийнятих за підсумками  роботи телефонної лінії реєстраційної служби здійснює відповідальний  працівник реєстраційної служби, який згідно посадових обов'язків, забезпечує організацію та ведення документообігу реєстраційної служби.

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта