Документи, які направляються до Головного управління юстиції після призначення особи на посаду:

1. Запит про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" (Додаток 3 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563);

2. Запит про надання інформації з Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади» (Додаток 3 до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади» (пункти 3, 12 розділу ІІІ), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.10.2014 № 1704/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.10.2014 за № 1280/26057);

3. Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" (Додатки 1 та 2 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563);

4. Копія паспорта.

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта