Документи, які направляються до Головного управління юстиції до призначення особи на посаду (під час проведення спеціальної перевірки):

1. Запит про проведення спеціальної перевірки відомостей щодо особи, яка претендує на зайняття посади, пов'язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (Форма 2 до Порядку проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Указом Президента України від 25 січня 2012 року № 33 (в редакції Указу від 18 травня 2012 року 333/2012) );

2. Запит про надання інформації з Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади» (Додаток 3 до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади» (пункти 3, 12 розділу ІІІ), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.10.2014 № 1704/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.10.2014 за № 1280/26057);

3. Згода на проведення спеціальної перевірки відомостей про особу, яка претендує на зайняття посади, пов'язаної із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (Форма 1 до Порядку проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Указом Президента України від 25 січня 2012 року № 33/2012);

4. Копія паспорта;

5. Копія автобіографії;

6. Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" (Додатки 1 та 2 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563).

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта