Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Правова робота - Методичні рекомендації - 2017 рік  


 

Особистий прийом як засіб забезпечення права на звернення громадян

 

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ПРАВА НА ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН



Для сприяння посиленню відкритості та прозорості діяльності у Головному управлінні юстиції у Харківській області проводиться особистий прийом громадян керівництвом та посадовими особами відповідно до графіку особистого прийому громадян.

На прийом можуть звернутися особи з питаннями, які відносяться до компетенції органів юстиції, до основних з яких належать питання роботи:

- реєстраційних служб Головного управління юстиції у Харківській області, районних, міськрайонних, міських управлінь юстиції Харківської області з питань державної реєстрації прав на нерухоме майно, державної реєстрації актів цивільного стану, легалізації об'єднань громадян, реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців;

- державної виконавчої Головного управління юстиції у Харківській області, районних, міськрайонних, міських управлінь юстиції Харківської області;

- державних нотаріальних контор Харківської області.

Перед прийомом посадова особа може запропонувати заявнику пред’явити документ, що засвідчує його особу, або повноваження на представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого документа може бути підставою для відмови у прийомі, відповідно до вимог статті 5 Закону України “Про звернення громадян”.

Безпосередньо під час особистого прийому заявник, що звернувся до посадової особи має відповідати по суті завданих питань, а також уважно вислуховувати роз'яснення посадової особи, на прийом до якої вона звернулась.

Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, а його розгляд вимагає детального вивчення посадова особа може залучати до розгляду працівників відповідних структурних підрозділів органу чи установи юстиції, а також заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі.

Необхідно зауважити, що керівники та інші посадові особи Головного управління юстиції зацікавлені в правильному та своєчасному вирішенні поставленого громадянином питання, завжди готові надати допомогу та роз'яснення, що ґрунтуються на законах України.

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта