Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Правова робота - Методичні рекомендації - 2017 рік  


 

 

Оголошення для арбітражних керуючих

 Інформація щодо проведення планових перевірок

 діяльності арбітражнних керуючих на ІV квартал 2017 року

 

Головне територіальне управління юстиції у Харківській області згідно наказу Міністерства юстиції України від 04.10.2017 № 3641/7 “Про затвердження Плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІV квартал 2017 року, проводить планові перевірки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), а саме:


  • Данченко А.С.

  • Нескородєв С.М.

  • Бондарчук С.Я.

  • Білий В.В.

 

ЗАПРОШУЮТЬСЯ АРБІТРАЖНІ КЕРУЮЧІ НА СЕМІНАР

З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

АРБІТРАЖНИХ КЕРУЮЧИХ З ПИТАНЬ БАНКРУТСТВА ТА ВІДНОВЛЕННЯ ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ БОРЖНИКА,

ЩО ПРОВОДЯТЬСЯ

ХАРКІВСЬКИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АВТОМОБІЛЬНО- ДОРОЖНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ

11, 12 та 13 ЖОВТНЯ 2017

підсумковий залік 14 жовтня 2017

за адресою: 61002, м. ХАРКІВ, вул. Ярослава Мудрого (Петровського), 25, ХНАДУ.

Дана інформація розміщена на офіційному сайті Міністерства юстиції України.

ДЛЯ УЧАСТІ у семінарі ЗВЕРТАТИСЯ за тел. 050-953-74-04, 067-576-26-14 НЕЩЕРЕТНИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ АБО БЕЗПОСЕРЕДНЬО до Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Факультет підвищення кваліфікації, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого (Петровського), 25

Вартість семінару 2 360 грн.,

реквізити для оплати: ХНАДУ, код 02071168, р/р 31250231103658 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 (довідки за телефоном тел. (057) 707-37-18, (057) 707-36-59 (факс), E–mail центру: fpk@khadi.kharkov.ua ).

 

Загальна інформація

щодо порядку підвищення кваліфікації

арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)


Відповідно до глави 4 розділу ІІ Положення про систему підготовки і перепідготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), та підвищення кваліфікації і перепідготовки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) підвищення кваліфікації арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27.12.2012 № 1973/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.01.2013 за № 6/22538 (далі – підвищення кваліфікації), поводиться з метою покращення знань, умінь та набуття професійних навичок, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).


Підвищення кваліфікації здійснюється у формі короткострокового підвищення кваліфікації шляхом участі у семінарі з питань банкрутства та відновлення платоспроможності боржника.


Підвищення кваліфікації арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) завершується проведенням у підсумкового заліку.


У разі успішного складення заліку видається свідоцтво про підвищення кваліфікації та у п’ятиденний строк після закінчення підвищення кваліфікації надсилаються до Департаменту списки осіб, яким видані свідоцтва про підвищення кваліфікації, із зазначенням номерів та дати їх видачі.


 

Щодо деяких питань виконання Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017.

Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 в Україні введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітні 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.

Зазначене рішення передбачає застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до ряду російських компаній, серед яких усі поштові сервіси “Яндекс” та Мail.ru (yandex.ru, yandex.ua, mail.ua, inbox. ru, list. ru, bk.ru) та ін.

Враховуючи наведене, рекомендуємо арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам) утриматися від використання заборонених поштових сервісів під час здійснення професійної діяльності та використовувати сервіси, які не заборонені в України.

 

Щодо технічних проблем під час подання арбітражними керуючими форм обов'язкових відомостей

Департамент з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України (далі — Департамент) інформує про ймовірність виникнення проблем у арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) під час подання форм обов'язкових відомостей (інформації через Систему електронної звітності арбітражних керуючих.

Помилка може виникнути при спробі авторизації або підписанні форм звітності, при цьому відображається повідомлення системи такого змісту: “Невдала спроба ініціалізації бібліотеки ЕЦП”.

З метою подолання проблеми необхідно завантажити оновлено версію Java. Для цього потрібно перейти за посиланням:

https://www.dropbox.com/s/1l1p6gj4xkzopcy/Sezak1.2.exe?dl=0

та виконати такі дії:

1. Завантажити

2. Встановити

3. На робочому столі має з'явитись ярлик SEZAK- зайти через нього.

4. Якщо з'являються кнопки “Разрешить” “Allow” “Run” чи таке інше, натиснути їх.

5. Якщо Java захоче оновитися — натисніть “Later”

6. В разі, якщо ярлик не створиться, необхідно знайти на диску C:/ папку Mozilla40s і запустити звідти файл FirefoxPortable.exe

Увага! Перед завантаженням портативної версії або початком роботи в ній обов'язково необхідно видалити встановлену на комп'ютері версію - “Пуск” - “Панель управления” - “Установка/Удаление програм”.


Щодо подання арбітражними керуючими форм обов'язкових відомостей(інформації).

Департамент з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України (далі — Департамент) інформує про ймовірність виникнення проблем у арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), під час подання форм обов'язкових відомостей (інформації) через Систему електронної звітності арбітражних керуючих.

Помилка може виникнути при спробі авторизації або підписання форм звітності, при цьому буде відображатися повідомлення системи такого змісту  “Не вдалося ініціалізувати крипто бібліотеки”.

З метою подолання проблеми необхідно перейти за посилання:

https://www.dropbox.com/s/qrexkxgo31oy50j/Sezak1.01.exe?dl=0

 Після чого виконати такі дії:

1. Завантажити.

2. Встановити.

3. На робочому столі має з'явитись ярлик SEZAK – зайти через нього.

4. Якщо з'являються кнопки “Разрешить” “Allow” “Run” чи інше, натиснути їх.

5. В разі, якщо ярлик не створиться необхідно знайти на диску С:/ папку Mozilla40s і запустити звідти файл FirefoxPortable.exe.


 

Інформація про власників повітряних суден, яка знаходиться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України

Повідомляємо арбітражних керуючих, що відповідно до листа Державної авіаційної служби України від 02.11.2016 № 1.17-11081 інформацію про власників повітряних суден, яка знаходиться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, оприлюднено на веб-порталі Державіаслужби  www.avia.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі www.data.gov.ua.

З метою оперативного отримання інформації Державіаслужба пропонує використовувати вищезазначені веб-портали без надання письмових запитів.

 

Щодо подання арбітражними керуючими через он-лайн систему електронної звітності повної та актуальної інформації за формою № 8
"Повідомлення про арбітражного керуючого"

На виконання доручення Департаменту з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України від 20.09.2016 № 9.4-32/1543 та відповідно до п. 4, 7 ч. 2 ст. 98 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ЗОБОВ’ЯЗУЄМО подати через он-лайн систему електронної звітності повну та актуальну інформацію за формою № 8 “Повідомлення про арбітражного керуючого”, затвердженою Порядком подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов'язкових відомостей (інформації), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 № 130/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 759/19497.

Звертаємо увагу, що відомості про місцезнаходження контори (офісу) арбітражного керуючого та засоби зв'язку з ним: область, район, населений пункт, назва вулиці і номер будинку, контактний телефон, мобільний телефон, адреса електронної пошти — подаються повністю.

Наголошуємо, що у випадку неподання повної та актуальної інформації за формою № 8, до арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) будуть застосовані додаткові заходи контролю.

 

До відома арбітражних керуючих!!!

Відповідно до абз. 1 п. 1.9 Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (із змінами), відомості до Єдиного реєстру підприємств вносяться арбітражними керуючими шляхом подання через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України.

 Доводимо до Вашого відома, що з 21.05.2015 розпочав роботу сервіс Електронної звітності арбітражних керуючих. У подальшому подання електронної звітності буде відбуватися наступним шляхом:
- сайт Міністерства юстиції України - "Кабінет адміністаривних послуг" - "послуги" - "Система електронної звітності арбітражних керуючих".

 В системі необхідно авторизуватися шляхом зазначення логіну та паролю входу до поштового сервісу gmail.ua (які надавалися для прийняття участі у здійсненні автоматизованого розподілу справ у справах про банкрутство) з прикладенням ЕЦП.

Щодо здійснення перереєстрації діяльності на території інших адміністративно-територіальних одиниць України

Особливості здійснення перевірки арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) державним органом з питань банкрутства або територіальним органом з питань банкрутства – органом контролю.

Присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна , керуючим санацією, ліквідаторам).

 


 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта