Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Запис на прийом до відділу ДРАЦС  
  Основні засади очищення влади  
  Правова робота - Методичні рекомендації - 2017 рік  



 

Оголошення для арбітражних керуючих

Щодо деяких питань виконання Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017.

Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 в Україні введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітні 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.

Зазначене рішення передбачає застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до ряду російських компаній, серед яких усі поштові сервіси “Яндекс” та Мail.ru (yandex.ru, yandex.ua, mail.ua, inbox. ru, list. ru, bk.ru) та ін.

Враховуючи наведене, рекомендуємо арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам) утриматися від використання заборонених поштових сервісів під час здійснення професійної діяльності та використовувати сервіси, які не заборонені в України.

 

Щодо технічних проблем під час подання арбітражними керуючими форм обов'язкових відомостей

Департамент з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України (далі — Департамент) інформує про ймовірність виникнення проблем у арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) під час подання форм обов'язкових відомостей (інформації через Систему електронної звітності арбітражних керуючих.

Помилка може виникнути при спробі авторизації або підписанні форм звітності, при цьому відображається повідомлення системи такого змісту: “Невдала спроба ініціалізації бібліотеки ЕЦП”.

З метою подолання проблеми необхідно завантажити оновлено версію Java. Для цього потрібно перейти за посиланням:

https://www.dropbox.com/s/1l1p6gj4xkzopcy/Sezak1.2.exe?dl=0

та виконати такі дії:

1. Завантажити

2. Встановити

3. На робочому столі має з'явитись ярлик SEZAK- зайти через нього.

4. Якщо з'являються кнопки “Разрешить” “Allow” “Run” чи таке інше, натиснути їх.

5. Якщо Java захоче оновитися — натисніть “Later”

6. В разі, якщо ярлик не створиться, необхідно знайти на диску C:/ папку Mozilla40s і запустити звідти файл FirefoxPortable.exe

Увага! Перед завантаженням портативної версії або початком роботи в ній обов'язково необхідно видалити встановлену на комп'ютері версію - “Пуск” - “Панель управления” - “Установка/Удаление програм”.


Щодо подання арбітражними керуючими форм обов'язкових відомостей(інформації).

Департамент з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України (далі — Департамент) інформує про ймовірність виникнення проблем у арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), під час подання форм обов'язкових відомостей (інформації) через Систему електронної звітності арбітражних керуючих.

Помилка може виникнути при спробі авторизації або підписання форм звітності, при цьому буде відображатися повідомлення системи такого змісту  “Не вдалося ініціалізувати крипто бібліотеки”.

З метою подолання проблеми необхідно перейти за посилання:

https://www.dropbox.com/s/qrexkxgo31oy50j/Sezak1.01.exe?dl=0

 Після чого виконати такі дії:

1. Завантажити.

2. Встановити.

3. На робочому столі має з'явитись ярлик SEZAK – зайти через нього.

4. Якщо з'являються кнопки “Разрешить” “Allow” “Run” чи інше, натиснути їх.

5. В разі, якщо ярлик не створиться необхідно знайти на диску С:/ папку Mozilla40s і запустити звідти файл FirefoxPortable.exe.


 

Щодо проведення круглого столу з арбітражними керуючими

20 квітня 2017 року за адресою м. Запоріжжя, проспект Соборний, 164, з - й поверх, зал № 300, відбудеться семінар для арбітражних керуючих на тему: «Реформа законодавства про банкрутство: формування належної практики арбітражних керуючих».

Запрошення

Інформація щодо проведення планових перевірок діяльності арбітражнних керуючих на ІІ квартал 2017 року.

 Головне територіальне управління юстиції у Харківській області згідно Наказу Міністерства юстиції України від 28.03.2017 № 1018/7 “Про затвердження Плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІІ квартал 2017 року", проводить планові перевірки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), а саме:

  • Філатова В.К.;

  • Погоріла О.І.;

  • Лялюк В.М.

Інформація щодо проведення планових перевірок діяльності арбітражнних керуючих на І квартал 2017 року.

Головне територіальне управління юстиції у Харківській області згідно Наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2016 № 1905/7 “Про затвердження Плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на І квартал 2017 року, проводить планові перевірки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), а саме:

  • Мартиненко Н.М.;

  • Єрьоміна О.Ю.;

  • Погоріла О.І.;

  • Саутенко С.О.;

  • Кошовський С.В.;

  • Немашкалов В.М.

 

Інформація про власників повітряних суден, яка знаходиться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України

Повідомляємо арбітражних керуючих, що відповідно до листа Державної авіаційної служби України від 02.11.2016 № 1.17-11081 інформацію про власників повітряних суден, яка знаходиться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, оприлюднено на веб-порталі Державіаслужби  www.avia.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі www.data.gov.ua.

З метою оперативного отримання інформації Державіаслужба пропонує використовувати вищезазначені веб-портали без надання письмових запитів.

 

Щодо подання арбітражними керуючими через он-лайн систему електронної звітності повної та актуальної інформації за формою № 8
"Повідомлення про арбітражного керуючого"

На виконання доручення Департаменту з питань судової роботи та банкрутства Міністерства юстиції України від 20.09.2016 № 9.4-32/1543 та відповідно до п. 4, 7 ч. 2 ст. 98 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ЗОБОВ’ЯЗУЄМО подати через он-лайн систему електронної звітності повну та актуальну інформацію за формою № 8 “Повідомлення про арбітражного керуючого”, затвердженою Порядком подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов'язкових відомостей (інформації), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 № 130/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 759/19497.

Звертаємо увагу, що відомості про місцезнаходження контори (офісу) арбітражного керуючого та засоби зв'язку з ним: область, район, населений пункт, назва вулиці і номер будинку, контактний телефон, мобільний телефон, адреса електронної пошти — подаються повністю.

Наголошуємо, що у випадку неподання повної та актуальної інформації за формою № 8, до арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) будуть застосовані додаткові заходи контролю.

 

Інформація щодо проведення планових перевірок діяльності арбітражнних керуючих на ІV квартал 2016 року.

Головне територіальне управління юстиції у Харківській області згідно Наказу Міністерства юстиції України від  27.09.2016 № 1155/7 “Про затвердження Плану перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) на ІV квартал 2016 року, проводить планові перевірки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), а саме:

  • Бихно О.М.

  • Брінь В.С.

  • Сасіна К.О.

  • Ткаченко О.А.

  • Булижин І.В.


До відома арбітражних керуючих!!!

Відповідно до абз. 1 п. 1.9 Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (із змінами), відомості до Єдиного реєстру підприємств вносяться арбітражними керуючими шляхом подання через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України.

 Доводимо до Вашого відома, що з 21.05.2015 розпочав роботу сервіс Електронної звітності арбітражних керуючих. У подальшому подання електронної звітності буде відбуватися наступним шляхом:
- сайт Міністерства юстиції України - "Кабінет адміністаривних послуг" - "послуги" - "Система електронної звітності арбітражних керуючих".

 В системі необхідно авторизуватися шляхом зазначення логіну та паролю входу до поштового сервісу gmail.ua (які надавалися для прийняття участі у здійсненні автоматизованого розподілу справ у справах про банкрутство) з прикладенням ЕЦП.

Щодо здійснення перереєстрації діяльності на території інших адміністративно-територіальних одиниць України

Щодо підвищення кваліфікації арбітражних керуючих

Щодо змін деяких наказів Міністерства юстиції України

Щодо кандидатури арбітражних керуючих для присвоєння рівню кваліфікації 1  2  3

Інформація щодо порядку заповнення форм обов"язкової звітності арбітражними керуючими.

Особливості здійснення перевірки арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) державним органом з питань банкрутства або територіальним органом з питань банкрутства – органом контролю.

Присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна , керуючим санацією, ліквідаторам).

Роз"яснення щодо подання господарському суду кандидатур арбітражних керуючих.

Роз'яснення та вирішення питання щодо зняття державними реєстраторами (нотаріусами) обтяженьз з майна боржника, якого визнано банкрутом та введено ліквідаційну процедуру. 1,

Про стажування осіб, які мають намір здійснити діяльність арбітражного керуючого.

Роз"яснення законодавства з питань оподаткування фізичних осіб, які здійснюють діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора 1    2    3    4

Щодо проведення аналізу фінансового становища боржника  1     2     3     4

1. Розяснення Державної реєстраційної служби, щодо питань повязаних з наданянням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно арбітражним керуючим про наявність нерухомого майна. 1    2    3

2. Щодо інформування арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) про присвоєння рівнів кваліфікації.    1    2


   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта