Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Новая страница  


 

 

 


День відкритих дверей у Первомайському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану

День відкритих дверей у Первомайському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану

Первомайським міськрайонним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області проведено День відкритих дверей та оглядову екскурсію для школярів. Під час екскурсії учнів проінформовано про основні функції та завдання відділу, а саме:

 

- відділ забезпечує повну, своєчасну і правильну державну реєстрацію актів цивільного стану відповідно до вимог законодавства, видає громадянам відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану;

- видає повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України;

- проводить державну реєстрацію шлюбу та народження в урочистій обстановці;

- надає фізичним особам з дотриманням вимог чинного законодавства платні послуги, перелік яких затверджено Кабінетом Міністрів України;

- вносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін,  поновлення та анулювання актових записів цивільного стану, відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 р. № 1064 (зі змінами);

- надає відомості про громадян України, які померли, до органів ведення Державного реєстру виборців;

приймає для проставлення апостиля офіційні документи, що видаються органами юстиції та судами, а також документи, що оформляються нотаріусами України, та видає їх з проставленим апостилем;

проводить правороз'яснювальну роботу з населенням.

Під час заходу школярів було повідомлено про проект  “Я маю право!” та ознайомлено з його основними напрямками та завданнями та наголошено, що зазначений проект не лише інформує громадян про їхні права, а й навчає їх, як ці права захищати, дає чіткі й зрозумілі поради.

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта