Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Новая страница  


 

 

 


УРОК НА ТЕМУ: «ПОПЕРЕДЖЕННЯ БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»

УРОК НА ТЕМУ: «ПОПЕРЕДЖЕННЯ БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»

Завідувачем сектору з питань запобігання і виявлення корупції разом з Йолкіною Лілію Петрівною  завідувачем "Люботинського бюро правової допомоги" Третього Харківського  міського центру з надання безоплатної первинної правової допомоги за участю шкільного психолога для 10-Б класу Харківської гімназії № 55 було проведено урок на тему «Попередження булінгу у шкільному середовищі». 

 

В ході проведення уроку  разом з учнями намагалися з’ясувати з якими проявами булінгу вони знайомі, чи зустрічалися прояви булінгу у їх житті. У ході обговорення разом з учнями дійшли висновку, що булінг – це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої дитини, що супроводжується фізичним і психологічним тиском. У сучасному тлумаченні слово « булінг» прийшло до нас із англомовних країн, де словом «bully» називають хулігана, забіяку, задираку, тобто людину, яка поводиться недобре, ображає інших та пакостить. За статистикою,  7 із 10 дітей стикаються з різними формами булінгу.

 

 

У ході інтерактивної гри школярам було запропоновано знайти шляхи вирішення проблеми булінгу в сучасному суспільстві на рівні держави, дирекції школи, класу. Як не дивно школярі запропонували цікаві законодавчі ініціативи для врегулювання цієї проблематики у правовому полі держави, крім того, наочно зобразили, що може допомогти викоренити таке ганебне явище у суспільстві.

 

 

Чудово, що станом на сьогодні до Верховної Ради України вже внесли пропозицію закріпити поняття булінгу та встановити відповідальність за булінг, а також за приховування випадків булінгу вчителями та керівництвом шкіл у вигляді штрафу. 


Як реагувати на цькування. Молодші школярі мають неодмінно звертатися по допомогу до дорослих — учителів і батьків. Допомога дорослих дуже потрібна і в будь-якому іншому віці, особливо якщо дії кривдників можуть завдати серйозної шкоди фізичному та психічному здоров'ю. 

Крім того, учням було продемонстровано ведео-ролік, який відображає наслідки, до яких може призводити боулінг.

На завершення уроку учнів та вчителів було ознайомлено з проектом «Я маю право».

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта