Робоча зустріч з питання видачі свідоцтва про народження безпосередньо у пологовому будинку. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини»

Робоча зустріч з питання видачі свідоцтва про народження безпосередньо у пологовому будинку. Реєстрація місця проживання новонародженої дитини»

13 червня 2018 року спеціалістом Новобаварського районного у місті Харкові відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області Розумович Т.І. проведено робочу зустріч з працівниками відділу реєстрації місця проживання у Новобаварському районі міста Харкова Управління ведення Реєстру територіальної громади міста Харкова та електронного урядування Департаменту реєстрації ХМР щодо реєстрації та видачі свідоцтва про народження у пологовому будинку та місця проживання новонародженої дитини відповідно до норм Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання.

Під час робочої зустрічі були обговорені питання щодо отримання свідоцтва про народження безпосередньо у пологовому будинку та реєстрація місця проживання новонародженої дитини відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

Для отримання свідоцтва про народження безпосередньо у пологовому будинку необхідно надати наступні документи:

-    медичне свідоцтво про народження дитини (форма № 103/0), що видається закладами охорони здоров`я, де приймаються пологи;

-    паспорти батьків та свідоцтво про шлюб (якщо батьки перебувають у зареєстрованому шлюбі та мають спільне прізвище);

-    паспорти батьків, свідоцтво про шлюб та спільна заява щодо присвоєння дитині прізвища одного із батьків (якщо батьки перебувають у зареєстрованому шлюбі та мають різні прізвища. Присутність обох батьків, як при подані заяви, так і при отриманні свідоцтва про народження обов’язкова);

-    паспорти батьків та спільна заява про визнання батьківства (якщо батьки не перебувають у зареєстрованому шлюбі, але бажають вказати відомості про батька дитини. Присутність обох батьків як при поданні заяви, так і при отриманні свідоцтва про народження обов’язкова);

-    паспорт матері та заява про запис відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (якщо мати дитини не перебуває у зареєстрованому шлюбі і немає заяви особи, яка визнає своє батьківство).

За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи:

1. Заява про реєстрацію місця проживання, встановленої форми (зразок надається відділом державної реєстрації актів цивільного стану);

2. Заява-згода від батьків про обране місце реєстрації дитини (у разі прописки батьків за різними адресами);

3. Копії паспортів батьків;

4. Витяг про державну реєстрацію народження відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України (у разі державної реєстрації народження дитини одинокою матір’ю);

5. Копія свідоцтва про народження;

6.Квитанція про сплату адміністративного збору у розмірі 13,60 гривень (у разі звернення особи протягом встановленого строку).

Довідка про реєстрацію місця проживання дитини оформлена органом реєстрації, повертається до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням батьків може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі адміністративних послуг та надіслана поштою  

Під час консультації було доведено до відома про запровадження загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!».

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта