Реєстрація місця проживання дитини під час державної реєстрації народження

Реєстрація місця проживання дитини під час державної реєстрації народження

13 червня 2018 року спеціалістом Лозівського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області (надалі – Відділ) Чистіковою Т.В. під час прийому було надано консультацію громадянину щодо реєстрації місця проживання дитини під час державної реєстрації народження.

Спеціалістом Відділу Чистіковою Т.В. роз’яснено, що за бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються наступні документи:

1. Заява про реєстрацію місця проживання, встановленої форми (зразок надається відділом державної реєстрації актів цивільного стану);

2. Заява-згода від батьків про обране місце реєстрації дитини (у разі прописки батьків за різними адресами);

3. Копії паспортів батьків;

4. Витяг про державну реєстрацію народження відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України (у разі державної реєстрації народження дитини одинокою матір’ю);

5. Копія свідоцтва про народження;

6.Квитанція про сплату адміністративного збору у розмірі 13,60 гривень (у разі звернення особи протягом встановленого строку).

Довідка про реєстрацію місця проживання дитини оформлена органом реєстрації, повертається до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням батьків може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі адміністративних послуг та надіслана поштою  

Під час консультації було доведено до відома про запровадження загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!».

 

 

 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта