Керівництво управління  
  Структурні підрозділи  
  Розклад роботи  
  Загальні правила роботи  
  Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності Головного управління юстиції  
  Основні функції структурних підрозділів  
  Організаційна структура Головного територіального управління юстиції  
  Правові засади  
  Прийом громадян  
  Гаряча лінія  
  Плани роботи та звіти про їх виконання  
  Пріоритети роботи  
  Доступ до публічної інформації  
  Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення  
  Звернення громадян  
  Безоплатна правова допомога  
  Управління персоналу  
  Cтажування громадян з числа молоді  
  Державні закупівлі  
  Лінія довіри  
  Фінансові ресурси  
  Основні засади очищення влади  
  Правова робота - Методичні рекомендації - 2017 рік  


 

Удосконалення у сфері державної реєстрації у зв’язку з прийняттям антирейдерського закону

Удосконалення у сфері державної реєстрації у зв’язку з прийняттям антирейдерського закону

Важливим кроком у подоланні рейдерства в Україні стало прийняття 06.10.16 р. Закону України № 1666 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» який набрав чинності 02.11.16 р. Цим законом врегульовано проблемні питання захисту прав власності під час реєстраційних дій та законодавче закріплення ефективних механізмів боротьби з рейдерством.

Закон передбачає низку змін до законодавчих актів, які суттєво покращують сферу державної реєстрації прав. Суть зазначених змін полягає у наступному.

1. нотаріальне засвідчення справжності підписів;

2. проведення реєстраційних дій виключно на підставі судового рішення, переданого з реєстру судових рішень;

3. використання реєстраторами та нотаріусами лише захищеного носія ключів;

4. ускладнення процедури відкриття нового розділу в реєстрі нерухомого майна;

5. кримінальна відповідальність заявника, реєстратора та зацікавленої особи до 10 років з конфіскацією, а також адміністративна відповідальність - штраф до 8500 гривень;

6. надання права Міністерству юстиції та його територіальним органам за результатами розгляду скарги направляти подання про анулювання свідоцтва нотаріуса;

7. здійснення Міністерством юстиції постійного моніторингу реєстраційних дій з метою виявлення порушень порядку реєстрації;

8. збільшення терміну для подання скарги до Мін’юсту та територіальних органів з 30 до 60 календарних днів;

9. повідомлення всіх власників юридичної особи про отримання державним реєстратором заяви про внесення змін до реєстрів;

10. можливість при реєстрації бізнесу та нерухомості за бажанням власника отримати паперовий документ з підписом та печаткою державного реєстратора;

11. удосконалення правового регулювання питань стягнення адміністративного збору за проведення державної реєстрації.


 

 

 

   

61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16

тел.: (057) 751-81-68

e-mail: info@kh.minjust.gov.ua

www.kharkivobljust.gov.ua

карта сайта